Тест "Безпечний інтернет"
Kahoot! Безпека в Інтернеті. Зберігання даних
Kahoot! Табличний процесор Excel (повторення)
Kahoot! Види програмного забезпечення
Малюнок "Слон"
Інтерактивна вправа Службові слова мови Python
Kahoot Графіка Python
Python ONLINE
Варіант 2 Парний ПК
1) Повторюємо синтаксис оператора розгалуженняhttps://learningapps.org/view4224940https://learningapps.org/view4346688
2) Розгалуження бувають вкладеними одне в одногоhttps://learningapps.org/view4898088
Kahoot! Види програмного забезпечення
Малюнок "Слон"
Інтерактивна вправа Службові слова мови Python
Kahoot Графіка Python
Python ONLINE
2) Розгалуження бувають вкладеними одне в одногоhttps://learningapps.org/view4898088
Закріплення вивченого в Python (тренувальний тест)
(Підказка до 12 завдання - 1 дія a, k= map(int, raw_input().split())
Тренувальне тестування з "Розгалуження в Python"
Теоретичний матеріал з теми "Умовний оператор Python"
"https://snakify.org/ru/lessons/if_then_else_conditions/
Логічні вирази і логічний тип даних
Часто в реальному житті ми погоджуємося або заперечуємо те чи інше твердження, подію, факт. Наприклад, "Сума чисел 3 та 5 більша за 7" є правдивим твердженням, а "Сума чисел 3 та 5 менша за 7" - хибним. Можна помітити, що з точки зору логіки подібні фрази припускають тільки два результати: "Так" (правда) і "Ні" (неправда). Подібне використовується в програмуванні: якщо результатом обчислення виразу може бути лише "Так" або "Ні", то такий вираз називається логічним.
На минулому уроці були описані три типи даних: цілі, дробові числа, а також рядки. Також виділяють логічний тип даних. У цього типу всього два можливих значення: True(правда) - 1 і False (неправда) - 0. Тільки ці значення можуть бути результатом логічних виразів.
Логічні оператори
Говорячи природною мовою (наприклад, українською) ми позначаємо порівняння словами "дорівнює", "більше", "менше". У мовах програмування використовуються спеціальні знаки, подібні тим, які використовуються в математичних виразах: (більше), (менше), (більше або дорівнює), (менше або дорівнює).
Новими для вас можуть виявитися позначення рівності: == (два знаки “дорівнює”); а також нерівності != (знак оклику і знак “дорівнює”). Тут слід звернути увагу на наступне: не плутайте операцію присвоювання, що позначається у мові Python одиночним знаком "дорівнює", і операцію порівняння (два знаки "дорівнює"). Присвоєння і порівняння - зовсім різні операції.
Приклади роботи з логічними виразами на мові програмування Python (зауважте, що після символа # написані коментарі, їх можна вставляти в код, інтерпретатор їх ігнорує):
x == 4 # x дорівнює 4 x == 7 # x дорівнює 7 x != 7 # x не дорівнює 7 x != 4 # x не дорівнює 4 Визначте усно результати виконання операцій, наведених у прикладі вище. Перевірте правильність ваших припущень, виконавши дані вирази за допомогою інтерпретатора мови Python. |
Логічні оператори
== порівняння
більше або дорівнює
менше або дорівнює
!= не дорівнює
Приклад використання IF
Визначити, знак введеного числа
Тест "Текстовий процесор MS Word"
ПЕРЕЙТИ ДО ТЕСТУВАННЯ
РЕБУСИ
ПРАКТИЧНА РОБОТА В ТП MS WORD
Тест "Lazarus". Базові поняття програмування.
Підручник з інформатики
Урок 1. Правила техніки безпеки при роботі в комп’ютерному класі.
Урок 2. Поняття про системи числення. Позиційні і непозиційні системи числення. Переведення чисел з десяткової системи числення в довільну і навпаки.
Урок 3. Переведення чисел з десяткової системи числення в довільну і навпаки. Самостійна робота.
Урок 4. Двійкова та шістнадцяткова системи числення. Арифметичні операції в двійковій і шістнадцятковій системах числення.
Урок 5. Виконання арифметичних дій в двійковій і шістнадцятковій системах числення
Урок 6. Перетворення чисел з двійкової системи числення в шістнадцяткову і навпаки.
Урок 7. Практична робота №1 «Переведення чисел з десяткової системи числення в іншу і навпаки, з двійкової в шістнадцяткову і навпаки. Операції над числами в двійковій і шістнадцятковій системах числення.»
Кодування даних (10 год.)
Урок 8. Опрацювання даних як інформаційний процес. Отримання, кодування та декодування повідомлень. Ребуси
Урок 10. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду.
Урок 11. Текстові повідомлення та їх кодування. Структуру таблиць кодів (ASCII, Windows - 1251, Unicode). Самостійна робота І варіант ІІ варіант
Урок 12. Кодування графічних даних.
Урок 13. Поняття колірної схеми. Принципи кодування кольору в колірних схемах RGB, CMYK, HSB.
Урок 14. Кодування звукових даних. Оцифрування звуку.
Урок 15. Формати аудіофайлів.
Урок 16. Кодування відео даних.
Урок 17. Практична робота №2 Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів
Урок 18. Алгоритм та його властивості.
Урок 19. Виконавець та система команд виконавця. Формальне виконання алгоритму. Способи представлення алгоритмів.
Урок 20. Базові алгоритмічні структури. Типи алгоритмів; аргументи, результати, проміжні величини.
Урок 21. Практична робота №3 Способи представлення алгоритмів. Базові алгоритмічні структури. Типи алгоритмів Практична робота. Лінійні алгоритми.
Мови програмування (3 год.)
Урок 22. Класифікація мов програмування.
Урок 23. Середовище програмування та його основні елементи.
Урок 24. Елементи мови програмування. Структура програми.
Урок 25. Практична робота №4 Робота у середовищі програмування. Інструктаж з БЖД.
Комп’ютер як універсальний пристрій для опрацювання даних (12 год.)
Урок 26. Архітектура комп’ютера. Процесор. Пам'ять комп’ютера, її види. Будова і алгоритм роботи ЕОМ за фон Нейманом.
Урок 27. Пристрої введення / виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання. Технічні характеристики складових комп’ютера.
Урок 28. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Покоління електронних обчислювальних машин (ЕОМ).
Урок 29. Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення. Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Проблеми сумісності програмного забезпечення.
Урок 30. Класифікація, основні функції та складові операційних систем (ядро ОС, інтерфейс користувача, драйвери та утиліти).
Урок 31. Визначення значень властивостей комп’ютера.
Урок 32. Практична робота №5 Конфігурування комп’ютера під потребу користувача.
Урок 33. Інсталяція програмного забезпечення. Інсталяція та деінсталяція компонентів операційної системи.
Урок 34. Дефрагментація пристроїв пам’яті з файловими системами, встановлення розкладу її проведення.
Урок 35. Запис даних на оптичні носії. Форматування та копіювання дисків Презентація
Урок 36. Архівування даних. Стиснення даних, види стиснення даних. Архіватори. Типи архівів. Операції над архівами.
Урок 37. Практична робота №6 Створення архівів та операції над ними.
Поняття про комп'ютерні віруси. Презентація