Веб-квест "Від фантастики до реальності"
для учнів 10 класу

Всі відповіді оформити у вигляді електронного листа і відправити за адресою zemrinavik@mail.ru (обов'язково вказати своє прізвище і ім'я)



Багато фантастичних творів “пророкувало” чимало винаходів, які на час написання твору були лише вигадкою: килим-літак на літак, чоботи-скороходи на автомобіль, казкова піч на електронну хлібопіч і т.д.

Фантастика це особливий, своєрідний жанр літератури, який спонукає людей замислюватися над життям, його перспективами, реаліями і цілями. Існує багато різних жанрів фантастики. 
Чогось всі думають, що у фантастиці все відразу про космос, що герої шукають щастя в далеких зірок. Ні, ось воно щастя, близьке як ніколи, на блакитній планеті Земля, бери і користуйся! 
Ось, наприклад, один великий онлайн-магазин оголосив, що зараз випробовується технологія створення піци з пасти за допомогою 3D-принтера.
Завдання 1:
Яка назва цього магазину? (1 бал)

Посилання на ресурс, де говориться про цю фантастичну новину. (1 бал)

Посилання на відео про роботу 3D-принтера. (2 бала)

Що використовують у якості сировини у харчовому принтері? (1 бал)


Наукова фантастика активізувалась у другій половині ХХ ст. Вона описує все чітко, фізично і логічно, без надприродного. Попереду тільки космос, який треба покорити всіма розумними, науковими засобами. От-такий от він світ НФ — матеріальний, хоч і фантастичний! Треба сказати, що є ще радикальніший напрямок НФ, так звана тверда наукова фантастика — тут навіть на надсвітових швидкостях не літають і гіперпростору нема, все по законах фізики — такий собі реалізм у фантастиці.
У майбутньому не потрібні будуть навіть, як здається на перший погляд, легкі та зручні ноутбуки, планшети, смартфони. Наш комп'ютер буде віртуальним. Чи може вже є?
Нещодавно інженери однієї компанії створили пристрій додаткової реальності, який може добавити віртуальні об'єкти в реальний світ. Прицьому, з такими віртуальними об'єктами можна повноцінно взаємодіяти.

Завдання 2:

Знайдіть назву пристрою, який наближає нас до віртуального комп'ютера та вже випущений у виробництво. (2 бала)

Посилання на ресурс, який розповідає про цей пристрій. (1 бал)

Посилання на відео, на якому можна побачити пристрій у дії. (2 бала)

Як називається компанія, яка створила такий пристрій? (1 бал)

Яка попередня ціна такого пристрою? (1 бал)



Якби розробники перших комп'ютерів, мереж і мережевих протоколів могли зазирнути в майбутнє, то, цілком ймовірно, проблем з захищеністю інформації сьогодні було б менше. Спочатку комп'ютери займали цілі будівлі, коштували дорого і були доступні тільки великим державним і приватним компаніям. З часом виникла необхідність обмінюватися інформацією - так з'явилися перші мережі. У той час комп'ютери були закритими системами і управлялися серйозними, захопленими своєю справою людьми в білих халатах, тому тоді ніхто не думав про хуліганство і руйнування. 


На жаль, історія замовчує про багатьох фактах, пов'язаних із зародженням комп'ютерного шкідництва, але дещо все-таки дійшло до наших днів. Грудень 1949 року можна вважати початком виникнення комп'ютерних вірусів. Саме тоді в Ілінойському університеті Джон фон Нейман читав серію лекцій «Теорія і організація складних автоматів», яка і лягла в основу теорії самовідтворюваних автоматів. 
Ви вже зрозуміли, що мова піде про комп’ютерні віруси.


Завдання 3:

Для впевненості у тому, що ви відповідаєте правильно на запитання, пропонуємо розгадати кросворд.

З пронумерованих букв складіть словосполучення.


Играть в онлайн пазл SpaceВсім нам в дитинстві читали казки. Спочатку про Червону Шапочку і Колобка, а потім про чарівних героїв «Смарагдового міста», шляхетних принців і прекрасних принцес. Пізніше, коли ми підросли, брак казкових історій стала відчуватися досить гостро - і ми стали придумувати свої, тільки дорослі, іноді добрі, нерідко жорстокі, але все одно казки.
Еволюція кінофантастики багато в чому йшла за еволюцією фантастичної літератури. Однак кінематограф з самого початку володів властивістю візуальності, якої письмова література практично позбавлена. Рухоме зображення сприймається глядачем як достовірне, що існує тут і зараз, причому відчуття достовірності не залежить від того, наскільки фантастично розгортаються дії на екрані. Це властивість сприйняття глядачем кінематографа набуло особливого значення після появи спецефектів.


Завдання 4:

Для виконання наступного завдання вам необхідно скласти пазл . Для цього перейдіть за посиланням, складіть пазл, зробіть скріншот, у якому буле видно зібрану картинку та час виконання. Скріншот надішліть на адресу організатора веб-квесту. 

Дайте відповіді на запитання:

Як називається фільм, кадр якого зображений у пазлі? (2 бали)

У якому році його було створено? (1 бал)

Хто був режисером цього фільму? (1 бал)

Бажаю ВАМ успіхів!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар